Åka eller inte åka?

Nu tycker mamma att jag inte ska följa med upp till mormor och morfar eftersom jag då kommer missa 2 engelska och svenska lektioner där vi ska öva till nationella provet... Men är det verkligen så viktigt med övningslektionerna? Det viktiga är väl att man är där på själva provet? Eller?:P Ja vet inte va ja ska göa...om ja stannar hemma kan ja gå på lektionerna, kanske hänga med berna å markan å dom till Emerganza(om det stavas så?), men vad ska jag sen göra resten av helgen?-_-...Mamma sa att jag kunde baka och göra fint här hemma tills Virre kommer hem, och nog för att jag tycker om om han tycker det är fint å så här hemma, men jag är väl inte hemmafru än?:P..Å så tyckte hon att ja skulle läsa till mina prov istället som ja har på måndag... Men det hade ja tänkt läsa till i bilen på väg upp och på tåget på väg ner, men jaha...känns ju helt plötsligt jävligt omotiverat att åka :/... Va ska jag göra?
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0