Åker upp :)

Nu har jag bestämt mig för att åka upp i alla fall :) Så Tobbe kommer och hämtar mig här hemma typ 12.30 imorgon och sen bär det av :) Eftersom vi åker tidigare än jag trodde, så går jag inte till skolan alls imorgon... Känns bättre att vara hemma och krama katterna så dom inte saknar mig alltför mycket(A) Ska ju i alla fall inte vara borta så länge :) Tänkte försöka komma hem på söndag eftermiddag/ tidig kväll så jag hinner dammsuga och så innan älsklingen kommer hem<3 :D Det kommer vara så oerhört skönt och lugnande för själen när han är hemma:)
Var hem till exet idag och hämtade mina grejer som han hade hittat och skjutsade dit hans tv, så nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka mig kamera, så kanske det kan komma upp lite vettiga bilder och inte bara mobil,posing bilder^^...Inte för att dom inte är trevliga^^ Jag bjuder på en snökvinnan bild som jag tog i morse i den värsta snöstormen:P..
image51
Ser lagom butter ut i snöyran^^

Men jag hoppas att ni inte kommer sakna mig alltför mycket^^... Vet inte om jkag kommer ha tillgång till internet där uppe, så jag tar det säkra före det osäkra och säger att vi hörs på söndag så berättar jag allt om mig helg då :)
Puss å kram^^

Kommentarer
Postat av: josefin

hehe too bad:P

2008-04-09 @ 21:20:03
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0