Fredag...

Idag är det fredag, om det är någon som skulle ha missat det^^ Jag ligger hemma i soffan å glor på Våra bästa år och har sjukt ont i hela kroppen...Vet inte vad som är fel den här gången, lite för mkt träning som jag inte är van vid kanske?:P..Hmm...funderar på att hämta min oförskämt stora godispåse jag har i väskan som inhandlades igår för 56kr, men jag har ju ont:P..Synd att man inte kan lära katterna att hämta saker åt en^^ Alltså, det godaste godiset jag vet är melonskivsliknande godisbitar som är sura å smakar melon. Dom är sjuuukt goda^^..Å vad jag vet är det bara Alfa godizz som har det i stan, så jag passade på att ta två skopor^^
image32
Jag längtar efter att älskling kommer hem:) Då ska vi mysa lite innan vi ska till hans föräldrar...Så äter vi mat och sover där, åker hem en sväng och hämtar han grejer en sväng imorgon, och sen bara myser och umgås hela dagen och halva natten tills dom ska åka till Sthlm för att ta flyget till Teneriffa...Alla säger att dom tycker att det är bra att vi ska vara ifrån varandra en vecka, eftersom "man behöver en paus", men det kan jag säga, att det behöver vi INTE:P..Jag vill inte att han ska åka:/...Fast jag är glad att han ska få komma till solen, för det förtjänar han och det mår han bra av, men jag skulle också behöva lite sol, så vi får hoppas att den kommer till Sverige snart, och att vi har råd att åka någonstans i höst.. Det skulle vara sjukt mysigt :D You are my sunshine<3
image33
Och idag bestämde jag med Malin i skolan att hon hänger med mig på förhandsvisningen på tisdag^^ Det kommer bli mys:)
image34
Detta är filmen vi ska se - Min brors flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0