Fredag...

Idag är det fredag, woho^^... Jag ska snart bege mig mot skolan... Min mattegrupp har prov nu på morgonen, och eftersom jag inte ska göra proven så fick jag lite sovmorgon^^...Sen har jag svenska och engelska när jag kommer till skolan..Jag antar att vi ska förbereda oss till nationella...Å ja va inte där på lektionerna igår och inte förra veckan heller, eftersom jag följde med till hälsingland...Så jag ligger nog rätt långt efter alla andra:P...Men jag brukar kunna skriva ihop saker rätt fort, så det går förhoppningsvis bra i alla fall:P...Men om det är till det muntliga ligger jag nog lite risigt till, för först skulle man skriva något till lärarna om det man skulle prata om, vilket jag inte vet vad det är:P... Sen ska man ju skriva själva talet och lära sig det också-.-... Men jag tror att vi har två lediga vardagar innan det muntliga (om jag inte kommer ihåg fel, å det hoppas jag verkligen inte:P) så då får jag se till att lära mig det då... Hålla föredrag för älskling, så får han nåt att skratta åt xD..
Igår kväll hade vi mys han å jag :) Vi köpte en kebabpizza som vi delade på (som vi förresten inte har ätit på typ 2 veckor:O:P) å så kollade vi på filmen "Horton hears a who" å den va sjukt rolig :D..Å det va sjukt gulliga å roliga djur den som man bara älskade<3xD...Å mitt i hela filmen hade dom gjort typ lite halvparodi på anime, så hela filmen ändrade stil å d lät som dålig japansk-engelsk översättning, å men alla aahh, å naawhh ljud xD.. Jag älskar den filmen alltså^^..Den måste ses igen någon dag, å jag rekommenderar den till alla^^...
Innan han kom hem kollade jag på Evan Almighty oxå, å den tyckte jag också var väldigt bra^^...Jag gillar filmer med massa hjälpsamma gulliga djur i^^...Å vem visste att han skulle passa så bra i långt hår å skägg?^^... Menmen, nu måste jag klä på mig så jag inte kommer för sent^^...Smell you later ;)
image61
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0