Fredag...

Idag är det fredag^^:D...Å ja bestämde mig för att jag behövde sova, så ja gick inte till skolan idag :P.. Hade ändå inget å göra där, typ:P... Så ja sov rätt lång tid idag istället å så har jag deklarerat^^*Tina duktig*:P.. Menmen... till en sak som gör mig rätt så sur.. Jag var till Sthlm för ett tag sen för att vara med i ett projekt för några tjejer som skulle ha en fotoutställning om folk med piercingar å tatueringar... Nu hade en av dem skrivit detta på min helgon:
"hej :) vet inte om du minns mig, men carro heter jag.. är kompis med linnea.. vi fotade dig för vårat projektarbete ju men vi skulle behöva ta om bilderna plus intervjuen som har försvunnit. Linnea har nog inte kontaktat dig så jag tänkte göra de nu när jag ändå hittade din helgon^^ uställningen är den 5e maj, du kan möjligen inte komma till stockholm någon dag innan dess? /carro"
Och när jag läste det tänkte jag helt enkelt: WTF!!??..Hur kan man vara så klantig att man tappar bort en intervju och bilder? Jag stog i bara tubtopp å höll på att frysa häcken av mig eftersom det snöregnade och blåste svinkallt när vi fotografetade, plus att jag fick betala 240kr för att åka fram å tillbaka, och det var endast för projektets skull, eftersom jag egentligen inte hade något ärende där... Så nu skrev jag tillbaka till henne att dom får komma hit, betala min biljett dit eller helt enkelt strunta i det(dvs dra åt helvete i mitt huvud:P) Alltså, oj vad sur jag blev för det där nu.... Snacka om att de inte direkt tar något på allvar om de lyckas ha bort sånna saker... Intervjun hade jag nästan förstått om de hade haft bort, för den skrev de ner på nå löst papper bara, men fotografierna!? Intervjun hade jag ju kunnat svara på typ på mejl, men bilderna är det ju lite värre med, spec eftersom jag inte har någon bra kamera eller något sånt...Å jag blev lovad att ja skulle få de bilderna gratis etcetc å d e ju coolt å va med i en fotoutställning i Sthlm, men det där var ju bara oerhört oseriöst och klantigt-_-...
Jaja, nu ska ja nog värma lite Spicy Hot mat å lugna ner mig lite:P..
image66
En bild från en fotosession som inte försvunnit-_-..
Fotograf: Sabina Hannila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0