Ingen dans, men munkar :D

Jaa, mamma bestämde mig^^...Att det inte blir någon dans idag, alltså^^...Pappa ville komma runt 18, å egentligen skulle jag inte vara hemma förrän 19.39, så jag offrar väl dansen för mitt firande;P..Å så har jag köpt munkar till firandet oxå^^...Skulle köpa 12pack stora, men det fanns inga mjölkchoklad kvar, och det är ju helt oacceptabelt!^^...Så det blev 24 små :O...Så man kanske får hem några till senare i veckan oxå^^(A)...Å nu kom Tobbe å gav mig ett fint foliepaket med parfymen jag önskade mig i :D.. Escada-Moon Sparkle^^...Den doftar wunderbart^^...Tacktack<3^^...Nu ska ja kanske hjälpa till å duka:P...Vi höres;)
image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0