Lördag...

Usch vad tyst och ensamt det är här hemma nu :(...Virre blev upphämtad för ca 15 minuter sen å jag håller på att gå sönder av saknad redan, hur ska jag klara det här?... Han blev tvungen att sova på gryta, för hans föräldrar ville inte ta de extra 10 min det tar att åka förbi här och hämta upp honom i natt när dom ska åka... Men han ska i alla fall ringa en sväng när han ska sova, å så skicka sms när de har landat i morgon på Teneriffa... Men allvarligt, jag kände på mig att det skulle bli jobbigt, men inte att det skulle bli såhär jobbigt på en gång... Vem ska jag vara med hela veckan?!...Har i alla fall dans på måndag å så ska jag å Malin gå på bio på tisdag, så då har jag lite att göra... Men det är egentligen inte dagarna som är det jobbiga, eftersom jag är van att antingen jag eller virre kommer hem rätt sent pga jobb, skola, dans, gym eller liknande. Det är nätterna och mornarna som är det jobbiga :/ Att inte få somna tillsammans, att inte ha någon som ger tröst om man har drömt något hemskt, att inte vakna upp bredvid den man älskar och ge och få en morgonpuss och lite mys. Hur ska jag stå ut med att vara själv i en vecka?...Det har jag inte behövt vara på flera år, och jag tycker inte om den här känslan... Känslan av ensamhet och övergivenhet (om det är ett ord:P)... Jag är så rädd för att vara själv, att bli lämnad och inte älskad, men jag vet att en vecka inte kommer ändra våra känslor för varandra, men jag är överkänslig, som alla som känner mig vet, och det här är OERHÖRT jobbigt för mig. Så om jag nån gång den här veckan verkar deprimerad, ryter till, är bitchig eller otrevlig så vet ni varför, och jag ber om ursäkt i förväg, för det kommer inte vara med flit. Det är alltid enklare att stänga in sig i sig själv eller att ryta åt någon än att ta ansvar för sina sorgsna känslor, som jag inte orkar med. Det här blev ett långt, ledsamt och halvt deprimerat inlägg, men jag var tvungen att få ur mig lite känslor, och det känns lite bättre nu i alla fall. Inte bra, men inte uruselt, och en vecka borde jag väl kunna klara?
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0