Måndag...

Måndag idag då... sitter hemma å njuter av mitt morgonte och ser om jag kan vakna till lite:P... Längtar för ovanlighetens skull sjukt mycket efter älskling <3.. Men nu är det i alla fall en dag mindre väntan, och jag har planerat hela veckan så jag ska ha saker att göra :)

image40
Mycket skola i planeringen, så jag bjuder på en bild därifrån idag^^


Måndag: Skola till 16.30, dans 18.15, mat hemma hos mamma 19.30
Tisdag: Skola till typ 15 tror jag (har det där fysikexperimentet imorgon så jag har inte riktigt koll på hur lång tid det tar:P), sen mat på Spicy Hot med Malin å så bio med Malin:)<3
Onsdag: Skola till 14, rekryteringsmässa till runt 18, mat hos pappa vid 19
Torsdag: Skola till 16.20, sen åka upp til Hälsingland direkt efter skolan med mamma å Tobbe :) Så ska vi vara där hela helgen, å då brukar det alltid finnas saker att göra :) Å så ska jag ta med mig Samhällskunskapsboken och Kemi boken, eftersom jag har sån tur att jag har prov i de båda på min födelsedag:P (14nde) Å så får jag ta tåget ner själv på söndag, för mamma å Tobbe måste stanna till måndag för att han ska jobba lite efter vägen när de åker hem. Så jag åker hem på söndan å väntar på att älskling ska komma hem :D
Så ser min vecka ut^^...Rätt så fullpackad :) Hmm, men nu kanske man skulle klä på sig så man kommer i tid:P..
C ya ;D



Ok, jag skrev nyss ett långt inlägg om min dag, men blogg tyckte att det var roligt att logga ut mig>.< Så vi gör väl ett nytt, lite kortare försök:P..
Skulle göra mitt fysikexperiment idag, alla saker fanns inte där dom skulle, så Pekka skulle handla efter skolan och så får vi testa det imorgon innan lektionerna. Om det inte funkar då får jag stå där och se dum ut-_-...
Idag hade jag dans och det var kuuul^^ Vi har 80talstema till dansföreställningen och började på en 3dje koreografi vi ska framföra till en dancehallversion av låten Fame :) Det var en rätt lätt koreografi, och det är bra, för då kan man kasta in lite skådespeleri utan att behöva oroa sig för mycket för stegen^^... Så får vi se om älskling orkar komma å kolla på föreställningen sen<3 :)
image41

Han ringde en sväng idag och idag har dom haft lite sol så han har kunnat sola och fantisera om mig ;)(A) Å så har han fått reda på att han inte kommer kunna fixa internet på rummet, för dom har bara modem, så det kostar lika mycket som att ringa-_-...Å det var ju oerhört omoget:P...Men det är alltid mysigast att höra hans röst<3 :)
Hmm, det var nog det viktigaste av det jag hade skrivit^^..Förutom att jag sitter i Virres linne som luktar lite som honom å myser och ska koka mig en kopp te^^ Hade ;)

Du är mitt allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0