Måndag...

Idag är det måndag, och min födelsedag :D... Fast vädret är skit idag :P.. Spöregnade när jag hoppade på bussen till skolan, å det suger:(... Det har alltid varit bra väder på min födelsedag, och att det nu är såhär fult och kallt visar ju verkligen att årstiderna har flyttat lite på sig... Menmen, finns inte mycket man kan göra åt det, jag å älskling tänker ändå sticka härifrån så fort som möjligt ;)...
image54
Såhär ska det se ut utanför vårt fönster sen^^
Nu sitter jag på fysiken, och det är meningen att jag ska göra några uppgifter i boken som jag inte fattar ett skit av eftersom jag inte var här i torsdags:P...Åkte ju upp till mormor å morfar då^^.. Helgen där uppe va lugn å så, hände inte så mycket :) Åkte till Huddik en dag å köpte en tröja på Gina å följde med mormor i massa andra affärer som ja inte hittade nåt i:P Å så hälsade vi på mina morbrlder, kollade på mamma å Tobbes sommarhus å mormor å morfars nya hus:).. Å igår åkte jag hem, satt på tåg mellan 14 å 19-.-...Vilket inte var det roligaste man kunde göra, men fanns inte så många andra alternativ:P... Läste i alla fall klart engelska boken och lite till proven jag har idag. Det dryga med den där engelska boken är ju att det finns uppföljare till den, å den slutar mitt i allt det spännande, så nu måste man ju typ läsa dom oxå, å d har jag inte tid med egentligen!:P..
Menmen, nu ska ja väl tråka vidare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0