Måndag...

Ja, som ni kanske förstog av min frånvaro är att festen var lyckad^^:D... Fast jag drack för mycket, å älskling drack definitivt för mycket^^...Men vi tog hand om varandra igår så det gick bra ändå:)...Fast jag mår fan dåligt idag oxå:P...Jag är så lättpåverkad, å bakisheten sitter kvar i flera dagar om jag dricker för mycket, å d blev 4 groggar i lördags...Jag brukar annars bara få i mig typ 2 :P...Inte bra^^... Å så var det så att örebroarna skulle ova i lokalen, för de hade ingenstans att ta vägen.. Sen visade det sig att Malin å Linda inte hade nå sätt att ta sig hem på, så de stannade hos örebroarna i lokaen, och man har hört lite rykten om klädbyten och kramandes, så jag måste fråga ut dem idag!¨¨...Om de kommer ihåg nåt dvs:P...
Men efter fest väntar alltid det oerhört roliga uppdraget att städa... Jag hade fått lovat av örebroarna att de skulle hjälpa till, kanske till och med vara klara till ja å virre kom ner, som tack för festen å att dom fick sova i lokalen lixom... Men så blev det inte...De började grogga igen på morgonen och tänkte väl vara mer eller mindre packade resten av dan när de skulle åka hem...Å älskling mådde så dåligt så varje gång han ansträngde sig eller böjde sig ner så höll han på att spy, så han anklagar jag inte det minsta:) Å han hjälpte ju mig att fixa allt innan festen.. Men örebroarna va så jävla lata å jag är sjukt sur på dem.. En av dem hjäpte till litegrann, flyttade ett bord eller två och plockade ihop lite skräp... Allt annat fick jag göra helt själv!!...Det tyckte jag var sjukt dålig stil, speciellt med tanke på att ja mådde mkt sämre än vad de gjorde, och de mesta av röran i lokalen hade de fixat...Plus att de hade haft ut hur många groggar som helst, så golvet var helt klibbigt, å när jag precis hade moppat det å få upp all dricka kommer en av örebroarna in å säger "ja, här va d ju inte så bra moppat"...Å ja ba va??!!...Fyfan va sur ja blev :/...Men ja koppla bara på leendet å sa att han var välkommen att moppa om han ville, men d ville han ju självklart inte, å sen tog han sig ut så fort det gick, utifall jag skulle tvinga honom, antar jag... Såå, jaa...ja tänker åka hem till dom å supa, ha sönder saker å spilla ut sprit, å sen bara sitta å titta på på morgonen när de städar..sådetså:P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0