Mat och sällskap..

Jag lagade lite curry kyckling med ris nu på kvällen och jag tänkte att det är ju himla tråkigt att behöva äta själv, speciellt eftersom det lyckas bli så himla mycket mat varje gång jag lagar nåt:P... Så jag frågade Yosh om han ville komma över å käka å glo på tv, å då gjorde han det^^... Det var trevligt, men Yosh e ju alltid Yosh:P, så att säga:P... Vi kollade iaf på Hitmakers å Power of 10, å d va helt ok program:) Nu är det Dukes of Hazzard å jag å katterna glor på det:P... Ska snart gå ner och hämta tvätten som jag har varit så duktig att orka med och fixa å sen ska ja dricka en kopp te innan jag lägger mig :)
image37

Saknar min älskling otroligt :/ Verkar inte som han får igång internet där nere på Teneriffa eftersom han aldrig loggar in, å det är tråkigt, för jag hade hoppats att få prata lite mer med honom idag, men det får väl förhoppningsvis bli imorgon... Då är det skola å sen dans som gäller, woho...


image39
Miss you honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0