Onsdag...

Idag är det onsdag...jag är sjukt trött och sjukt hungrig:P... Fick inte mycket gjort på matten i morse, tror jag gjorde 2 uppgifter xD...Men det gör inte så mycket, för jag ligger ändå 30uppg före alla andra:P... Och nu sitter jag på samhällen och vi skulle kolla lite brotsstatistik i västerås och det var ju lagom roligt:P.. Över 1000 personer blev misshandlade i Västerås under 2007...känns det bra?;P...
Efter den här lektionen har jag lunch i alla fall^^ Idag ska det vara köttbullar i sås och potatis, och det låter ju helt ok gott^^...Eller, jag hoppas att det är det i alla fall:P... Och så ska jag få skjuts hem av mamma idag för hon ska försöka hjälpa mig att få upp hyllorna i väggskåpen så man har lite mer förvaring, yeay^^...
Men nu börjar lektionen igen^^..Mer uppdatering senare;P...

Jag fick min studentmössa idag oxå :D... Å Malin sa att hon trodde att jag skulle se gudomlig ut i den, å då blir man ju glad ^^ xD Nu sitter jag hemma och väntar på älskling:) Han kanske kommer hem en sväng mellan jobbet och gymmet eftersom han glömde gymkläderna hemma, men man vet aldrig, han kanske inte orkar och tränar i jobbkläderna istället^^...Menmen, nu ska jag glo på Top Model^^
image30
Åså finns det dom som har, FLERA hundra dagar kvar ;D

Studentmössa är rätt hett, eller hur ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0