Onsdag...

Idag är det onsdag och nu sitter jag på min sista lektion för dagen :) Efter skolan åker jag och mamma till Rekryteringsmässan och fiskar jobb, men jag känner mig inte så jätte engagerad, så jag vet väl inte om det kommer gå så bra :P.. Kan ju i alla fall lämna min CV på lite ställen å se om de hör av sig sen :)
Filmen igår var bra, men rätt så lång och deprimerandes :P.. Man trodde ju lite att det kanske skulle vara en komedi, men det var mer en drama film, och jag ska erkänna, jag grät. Men det gjorde Malin oxå, så det gör inte så mycket^^.. Men däremot var det en kille som satt bredvid mig som skrattade åt ALLT, gjorde de klassiska amerikanska talkshow ljuden, som "aaawwhhh" å sånt och så stönade han så det lät ju som om han å hans flickvän håll på med en massa snusk, fast jag kollade å det gjorde dom inte :P.. Den enda handen som var i hans knä var hans egen, men oj vad störande det var >.<
Och sen när vi kom ut från bion så hade det börjat snöregna riktigt rejält, och i morse när jag vaknade var det värsta snöstormen ute-_-... Det tycker jag INTE var roligt.. Men så här var det förra året också, för det skrev jag i min bilddagbok, att jag skulle bli lessen om det snöade på min födelsedag, men sen blev det fint väder till dess, så man får väl hoppas på att det blir samma sak i år :)
Nu har jag datakommunikation, så tjing^^
image50
Snö är tråkigt : / Jag vill ha sol nuuu!!>.<

Kommentarer
Postat av: Ewie

nej
vad hemskt .. här är det ingen snö..

2008-04-09 @ 13:03:23
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Lisa

Snö här med :(

2008-04-09 @ 13:10:29
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0