Onsdag...

Idag är det onsdag och jag är ledig :D..Hemstudiedag utan uppgifter äger;)...Fast jag har lyckats fått feber inatt tror jag :/..Å så gör det onte i halsen :(... Fett drygt...Så nu håller jag på å kokar en massa te, så kanske det lindrar lite :) Annars så håller jag på å tvättar så att jag har något att ha på mig när jag ska på intervju xD...Tror inte det är så uppskattat om man kommer dit i dödskalleskjorta^^...Å allt annat är väl som vanligt.. Katterna jagar en å e lite dryga ibland, men ack så söta:P..Å älskling saknas<3 Så, nu ska jag dricka mitt te, värma en gorbys eller två, eller kanske en munk(A), äta det å glo på oprah^^ Sen hämta tvätt, å så bege sig in till stan för intervjun^^
image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0