Onsdag...

Idag hade vi nationella prov i skolan...Svenska B..Vi började kl 9 å hade till 14.40 på oss.(minus lunch och en rast) Men jag håller aldrig på så länge med en uppg:P...Så jag va förstås klar först, kl10 o.O :P...Men jag tror att det gick bra...eller jag hoppas det..^^...Å så har jag fått lite bilder från festen som jag har lagt upp på min bilddagbok :)...Har dock ingen kabel till min egen kamera än, så de få bilder jag lyckades få kommer förhoppningsvis upp i helgen eller i början på nästa vecka:)...Annars idag så ska jag åka med mamma till Nisses å försöka hitta en ny favorit tekopp^^...Å kanske ett par sånna där fula "foppatofflor", för dom va så billiga där å dom e nog sköna å ha på sommaren^^..Å så kan man ju gå ner i vattnet med dem utan att de blir förstörda^^...Å det är så härligt att solen har börjat titta fram igen :D... Ska bli så skönt att tillbringa första sommaren med älskling^^...Så han får bjuda på första sommarbilden i år^^
image64
Älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0