Septum eller inte septum?

Jag funderar på att plocka ur min septum ( ringen i näsan ) för att lättare få jobb och för att folk ska sluta tjata på mig:P...Har insett att den nog kanske inte är så viktig för mig som jag trott. Jag försökte nog bara hålla fast vid den för att det är det jag sagt till alla att jag ska göra, för jag ska aldrig ta ut den och ingen kan tvinga mig, blahablaha, men jag har börjat inse att det kanske finns viktigare saker i livet än en ring i näsan. Som att få ett jobb till exempel, så jag kan spara ihop pengar tillsammans med älskling så vi så småningom kan bilda familj och flytta härifrån. Och ser man det på det sättet är en ring i näsan väldigt oviktig. För utan jobb kommer man ingenstans, det är bara att inse... eller vad tycker ni? Någon som har nån åsikt?
image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0