Tisdag...

Var det fler än jag som hade problem med att komma in på bloggen igår?.. Jag kom inte in på hela dagen:/...Menmen...gårdagen var inte alltför spännande...Första skoldagen efter lover och jag hade fysik på morgonen. Jag skulle göra min citronlampa, men självklart så fungerade ingenting(men det luktade gott i alla fall:P), och jag och pekka blev sura, och han skulle försöka hitta bättre material till på torsdag och se om vi kan få igång det då:P... Sen hade jag samhällskunskap och kemi, och det var lika "roligt" som vanligt:P... Och på kvällen blev det dans, och det äger alltid^^
image27

Nu på morgonen har jag sökt mig en massa jobb igen:P... Jag hoppas på att få något snart, så man vet att man har ett jobb, för det är rätt så stressande att bara gå omkring och vänta på att någon ska höra av sig :S... Snart kommer mamma å hämtar upp mig också så ska vi åka och äta lunch innan jag börjar:) Det är najs att bli bjuden på lunch så slipper jag laga nåt själv, eftersom jag bara har en lektion idag^^ Och sen ikväll när älskling kommer från jobbet ska vi gå och äta sushi, och jag längtar:D... Sushi är bland det godaste som finns, och alla som inte har testat det borde göra det^^.. Är ni i Västerås så måste ni äta på Soya och inte Asian Bar, för Soya äger dem hårt^^
image25
Jag tycker att det är väldigt mysigt här hemma nu:) Katterna ligger mest och sover i deras korg på frysen och Oprah är på tv^^...Jag hänger inte riktigt med om vad de pratar om, men det är ett lugnande program att ha i bakgrunden;P..
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0