Tisdag...

Idag är det tisdag, och dags för att hålla fysiklektioner till uppnosiga 8or :P... Något jag inte ser fram emot-_-... Jag kom på att jag glömde skriva igår att jag ÄNTLIGEN har fått min första jobbintervju^^... Iofs är det bara för ett sommarjobb, men det kommer bli en fin referens om jag lyckas få det :) Ska på intervju nästa tisdag :D... Så det känns som det kanske börjar lossna lite på den fronten, *hoppashoppas* :) Men nu måste jag klä på mig^^ Bye

Japp, nu har jag haft mina fysiklektioner, och det gick rätt bra:P... Fast usch för små 8pr alltså:P..Översminkade fjortisar, wannabe emos å sliskiga killar :P.. Det var nån omogen 8a som busvisslade efter mig 2 ggr när jag var ute å gick i korridoren, å orka med det lixom:P...Men ja måste ju va extra oemotståndlig idag, för sen fick man ett erbjudande på helgon oxå:P...
Avsändare mattias3000 K32 från Norrköping i Östergötlands län hej    Skickat: Idag kl 12:33
känner att jag måste fråga hehe du är ju skitsnygg så skulle ångra mig om jag inte frågade i alla fall. är i närheten av där du bor idag och undrar om du kanske skulle vilja träffas en liten sväng? grymt snygg. hihi kram
Men ja, vad ska man säga?;P...Har ju blivit tafsad på av Madde å raggad på av Malin oxå, men det räknas ju inte riktigt^^.... Menmen, snart är dagen slut i alla fall och då blir det Spicy Hot och sen bio med Malin :D
image48
Mums för Spicy^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0