Tisdag...

Idag är det tisdag å jag sitter hemma å glor på tv å slappar lite^^.. Har bara programmering idag egentligen, men eftersom ja hade gjort alla uppg kunde ja va hemma:) Å imorgon e d bara kompletteringsdag, å jag hade inga ig varningar så jag behöver inte va där^^...Å torsdag å fredag är vi lediga, så ja e ledig resten av veckan å d e massa skönt^^..Har nyss vräkt i mig en kebabtallrik å nu sitter ja å dricker trocadero<3 Å så sitter ja å saknar älsklingen... Vill bara kunna vara med honom jämt<3 Hmm...jag har inte så mycket å skriva om idag... Förutom att jag tror att min viktuppgång har stannat av.. Å det beror inte på att jag inte äter, för det känns inte som att jag gör annat:P.. I lördags så var jag, mamma, tobbe, emilia, mackan å erik på Å för att äta :)...Jag åt två stora kalvbiffar med potatismos å stekta grönsaker, å det var sjukt gott^^..Sen åt jag kokosplättar med ananassorbet å lönnsirap till efterrätt... å så orkade inte erik hela sin hallonpannacotta så jag åtog mig den oxå(A)...å lite av mammas osttallrik:P... Såå, ja tror inte det är nå fel på min aptit i alla fall^^...Nu ska ja fortsätta kolla på Våra bästa år^^...Rätt fjantig serie egentligen, men beroendeframkallande:P...
image68

Kommentarer
Postat av: JuJu

Fin blogg du har =)

2008-04-29 @ 20:50:11
URL: http://shesmiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0