Torsdag...

Nu har vi testat citronbatteriet med nya grejer, å det funkar fortfarande inte^^...men vi ska testa med  5 hela citroner på måndag, å om inte det funkar ger jag upp:P.. Så märker jag om 8orna som kommer hit på tisdag kan få lampan å lysa, annars tar jag vinstgodiset, moahahaha^^... Min lektion slutar om 20 min, å då ska jag leka guide åt älskling, så jag ser till så han kommer dit han ska^^... Jag tror i alla fall att jag vet säkert vart det är:P...Eller, jag hoppas det...men nu ska ja inte göra mig själv orolig, det är klart jag vet det ;D...Så får vi hoppas att det går bra:)
Sen ska jag springa tillbaka till skolan och ha engelska-_-... Ja hoppas vi bara behöver läsa i boken idag, för jag har 0 hjärnverksamhet idag känner jag:P...Sen har jag datakommunikation (snark), programmering (lite mer snark) och svenska (snarksnark) :P... Jag orkar inte vara här egentligen, men vad ska man göra?:P.. Måste ju se till att få minst G i alla ämnen som jag läser nu så jag slipper bry mig sen^^...
Och ikväll blir det mat hos pappa:) Han flyttade det till idag eftersom han behövde jobba över igår.. Hoppas det blir något gott^^ Tänkte också gå förbi bion idag å kolla om dom har några förhandsvisningsbiljetter kvar till nån tjejfilm som skulle visas nästa vecka tror jag:P..Nån som vill gå med mig isf?^^(A)..Älskling är ju bortrest, så han kan inte:P..
image31

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag går gärna med dig :)
Har biljetter som behöver användas så ^^

2008-04-03 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0