Torsdag...

Idag är det torsdag, och jag är hemma och är sjuk:(...Har ont i magen och feber...Vet inte riktigt vad det kan vara, men jag hoppas det går över snabbt, för jag behöver gå till skolan imorgon å sen e dt ju party på lördag :D...Hmm...jag har iaf fått i mig lite frukost och en munk^^...Å mamma lovade att hon skulle komma hit med Kycklingburgare Classic från Max till mig^^...Jag har suktat efter den ett tag nu:P... Ja va så sugen på nå kött igår, men vi bestämde oss för att äta hos Virres föräldrar, och då blev det pannkakor:P..Jag har inget emot pannkakor, men jag kan bara äta 2-3st innan jag börjar må illa, och jag har ingen aning om varför...Jag är fortfarande hungrig, men börjar må dåligt å då kan jag inte äta nå mer... Och jag började bli sjuk redan igår...Hade ont i hela kroppen så jag knappt kunde gå och va helt slut :/...Så älskling va snäll å tog hand om mig :D..Fixade chickenbits å pommes för att stilla mitt köttbegär lite^^ Det var så oerhört fint och gulligt:D<3, fan vad jag älskar dig^^<3
Och så ska jag uppdatera lite om gårdagens intervju oxå^^..Jag fick anställning :D..Så nu är det bara å vänta på att dom ringer å behöver mig^^
Saknar dig<3
image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0