Torsdag...

Jaa...idag är det torsdag å jag ska egentligen ha fysik.. Men min fysiklärare är inte här -_-...Uppenbarligen hade han sagt till i måndags att han inte skulle vara här, men att det skulle komma någon å ta närvaro, men det har jag missat^^ Å uppenbarligen hade alla lärare missat det också, för Helena kom in nyss å såg förvånad ut å undrade varför vi satt här utan lärare :P.. Sen sa hon att hon tog närvaron "i huvet"...Yess, planeringen på IT är ju så grym ;)... Men sen, typ 5 sek senare kommer Kristina in å tar närvaron på papper, å förklarar att Pekka inte alls sagt något till någon om att dom sklle komma å ta närvaro... Å det är bara jag å två killar här >.<...Å ingen av dem e min labbpartner, så jag kank inte fortsätta på labben, eftersom han har alla remsor och beskrivningen å allting :P.. Så jag sitter väl bara här å slappar... Borde egentligen öva på nationella muntliga, utifall jag måste hålla i det idag, men jag k'nner mig alltid så himla töntig när jag sitter å tänker högt för mig själv hur jag ska framföra det:P...Vågade ju inte ens hålla det för älskling igår, så hur ska det då gå att hålla det för klasskamraterna? :P.. Vi får i alla fall vara i små grupper, och det är ju skönt, men jag hatar verkligen att hålla muntliga framföranden... I alla fall om det är ett ämne jag inte är särskilt intresserad av, som jag har blivit påtvingad, för då är det lixom ett måste och inte ett val som jag gjort själv. Jag kommer fortfarande ihåg ett muntligt fraförande jag hade i 9an, där vi fick välja ämne själva å jag valde att prata om Simpsons. Då visste jag så sjukt mycket onödig fakta om det programmet, så jag kunde babbla på i 5 minuter utan papper, och det är det första och enda MVG jag har fått på någonting muntligt:P... Men sån tur är det ju inte nu.. Saga och sanning, berätta om en bild och en text och gämföra å komma på en massa andra smarta saker... I hate it... Skit också, jag tror inte jag klarar det :(...Jag vill inte-_- Jag vill bara vara med älskling<3<3 Ikväll ska vi till Gryta å snylta lite på hans föräldrar^^ Dom ska åka bort, så vi får laga något själva, men det är i alla fall gratis :D... Sen kanske det blir ett bad å lite mys^^... Så får vi förhoppningsvis ta bilen hem sen, för vi orkar inte ta bussen^^(A) Åååhh, jag är HUNGRIG!!:P...(På mat alltså, inget annat;P).. Skulle inte vara helt fel med lite Panengkyckling med cashewnötter eller något sånt^^...Ja har typ blivit beroende av kyckling, men sånt e livet ibland^^...Bara för att ja gör så goda kycklinggrytor(A)^^
Åh, jag orkar inte sitta här!!>.<...Killarna snackar inte med mig, å när dom snackar med varandra pratar de så tyst, som om ja inte ska höra för att ja inte ska hoppa in i samtalet :P...tråååkigt^^
Menmen...nu har jag inte så mycket mer att säga...eller, jo...viktuppgången går framåt tror jag :P...Känns som det har stannat av lite, fast jag äter som en galning:P..Åt lunch två ggr igår^^..Först kyckling med nån grönsaksröra i skolan å sen kycklingspett med jordnötssås från Spicy Hot<3 å på kvällen delade jag å älskling på en kebabrulle :P.. Å så åt ja upp glassen som va kvar å lite kakor...konstigt att ja inte e sjukt tjock än^^..Men ja väger än så länge bara 54 :P..Känns som det har varit den siffran ett tag nu, å ja vet inte hur man ska göra för å gå upp mer.. Jag äter ju redan allt jag kan få i mig...Förutom just nu då :P...Ja e hungrig, men ja har inget å äta:P.. Men hmm...Gainers kanske man skulle prova på? Eller nåt? Någon som har något förslag?^^

image65
Från Europe till USA, det är målet;D...Haha, närå^^..Men lite mer kurvor e aldrig fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0