Fredag...

Idag är det fredag...trodde att jag skulle kunna ta mig till skolan idag, men det sket sig. Inte för den fysiska smärtan idag dock, mest för den psykiska... Jag vet inte varför den kommentaren fick mig att gå ner mig så totalt igen, det bara blev så...Och jag drar egna slutsatser när jag tror att du är sur, men det gör du också när du tror att jag är sur, och vi vet bådatvå att vi inte vill tjafsa...Så idag ska jag ligga hemma i sängen hela dagen igen och hoppas på att morgondagen blir bättre. Då ska jag till huvudstaden för att bli fotograferad för en utställning som kommer vara på något museum:) Jag hoppas att d blir coola bilder som jag kan använda till annat också, kanske ladda upp nån här eller i bdb:) Såå...nu ska jag fortsätta kolla på Montel Williams show, även fast det inte är så roligt å hoppas på bättre tider:P..
Peace out \/n n\/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0