Fredag...


Äntligen fredag:D...Sitter å väntar på att min sista lektion ska börja^^...Iofs e d Elektronik, å d suger, men sen är det heeeeeeeeeeeeeelg:D...Å d ska firas me kebab å mys ikväll xD...Sen ska man väl sussa sött å imorrn tror jag vi ska försöka baka lite å ja borde städa lite innan vi ska till skultuna på skräckfilmskväll^^...Ja gillar inte skräckfilmer, för ja törs inte se dem å om ja råkar se nå läskigt kan ja inte sova sen-_-...menmen, saknar min älskling<3:)...Kommer mer uppdateringar sen, för nu börjar jag^^...Pusshej^^

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering då^^... Ja gick från elektroniken:P...Lars va där först å sen gick han å så kom han inte tillbaka å ja visste inte vad jag skulle göra, så jag gick x)...Fast ja skrev självklart på närvarolappen först(A)^^...Nu verkar det oxå som att vi kanske ska bada ikväll, å d kommer nog bli trevligt isf^^ Å d blir mer bad näste vecka när Markan kommer hit^^...Har bara sagt hej t honom en gång när d var upp till lägenheten innan dom skulle till dh, men han verkar sjysst, å enligt berna å virre så e han d, å då e han nog dt^^...Å virre sa att han har mer min humor än deras sepehumor, så då kanske nån förstår sig på mig oxå(A)...Annars sitter jag å glor på simpsons just nu å väntar på att grabbsen ska gymma klart så vi kan dra å käka kebab:)...Å så sover vi på gryta inatt, eftersom virres föräldrar e trötta på å skjutsa oss, så då snyltar vi å sover där istället(A)^^...Sååå...nu ska ja raka bikinilinjen eller nåt xD
Puss å pill varuvill^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0