Fredag...

En liten uppdatering om igår:)...Det gick bra att äta sushi, å Virre tyckte det var gott:D...Tod en liten stund att få in snitsen på pinnarna, men mot slutet gick d finfint^^...Fast miso-soppa va ingen höjdare tyckte han^^...Eller i början va d väl d, tills ja sa vad d va i^^...D skulle ja inte sagt förrän efteråt, menmen;)...Å innan vi gick till sushin gick vi till Alfa Godiz å köpte lite namnam;)...Virre hade ju käkat upp allt mitt, så jag fick nytt:D...Å ja fick en chokladask av min älskling<3..Å sen fick jag en likadan chokladask av morsan xD...+ en jättefin blomma och ja å emilia fick ett singstar tillsammans:D:O...Å Virre fick två par kallingar å en halvtöntig nyckelring av mig(A)...Å så på kvällen åkte vi hem å bara hade det mysigt:)

Vad händer idag då?^^...Joo...först måste jag vänta på att Virre har jobbat å gymmat klart å sen ska vi till gryta:)...Blir tacos å bad hos Virres föräldrar med markan å Berna:)...Å så ska jag ta me lite muffins till Bernas familj^^...Johanna var sugen, så ja lovade att hon skulle få;D...Så sover vi väl på gryta å så blire nog partey imorrn^^
Tills dess, ciao, lr nå xD

Kommentarer
Postat av: Elias

Haha, du och dina muffins xD

2008-02-15 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0