Fredag...

Idag är det fredag och nu har jag LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!:D.. Det är så otroligt skönt så jag skulle kunna böla:P..Å när jag fick älsklings sms bölade jag litegrann<3...ojoj, du rör saker inom mig på ett sätt ingen annan kan:)
Idag hade jag Svenska, Engelska å Matte:P... Å boken jag läser på svenskan, Sushi för nybörjare, håller redan på å göra mig förbannad:P...Jävla otacksamma människor i den boken alltså, å jag har bara läst 30 sidor:P...Synd att d är en biblioteksbok, annars hade det vari skönt å elda upp den när jag har läst klart:P..
Å nu ligger ja hemma å sängen å softar å glor på oprah^^...Dom ska klippa av en massa folks hår för å skänka till cansersjuka...ja ska aldrig klippa av mitt hår igen kan ja säga:P..menmen...å så ska mamma å Tobbe komma förbi å hämna sin sänggavel som står uppe på min vind så dom kan köra upp den till sommarhuset å börja fixa lite där så man kan låna det i slutet på sommarn ^^
Å jag längtar tills Virre kommer hem<33 Vi va medbjudna ut på krogen idag, men vi är ju inte direkt krogenmänniskor nån av oss, så vi bestämde oss för att stanna hemma å ta det lugnt å glo på en film eller tre å bara ta hand om varandra:) Oj, så mysigt det kommer bli!!:D Saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: daniela

Den boken som är så bra ;P Vad jag kommer ihåg, läste den för två år sen.

2008-02-24 @ 17:45:06
URL: http://danielaragnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0