Fredag...

Fredag idag då:) Sista vardagen på lovet:(...Det ska bli mysigt å få ha älskling hemma med mig, men det betyder att det snart är dags för skola igen:/...Me dont like.. Vi fick i alla fall prata ut igår, älskling och jag och jag tror jag förstår vad han menar och jag tror han förstår hur jag känner:)...Men det vi har kommit fram till är: Jag ska inte göra några fler tatueringar eller piercingar efter den lilla jag ska göra i Maj förrän vi har tagit oss till Spanien :) Jag ska också försöka köpa lite färre kläder och försöka lägga undan mer pengar. Enda "problemet" nu är att jag ska ju försöka gå upp i vikt å det är dyrt att äta mer mat än jag brukar:P..Spec eftersom jag är hungrig rätt ofta:P.. Fast det händer inte alls nå mycket på den fronten...Ibland har jag lyckats gå upp ett kilo som håller sig kvar i någon dag och sen har jag plötsligt gått ner 1,5 kilo, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra :/...Ska sätta i en p-stav om 2 veckor å då kan man ju gå upp i vikt, så ja hoppas väl lite på det^^...Bara jag inte får en massa finnar, för då kommer jag gråta:P...
Och ja, första steget till att lösa ett problem är väl att inse att man har ett problem, och jag har nog det. Jag har nog vetat om det ett tag också, men jag har inte orkat göra någonting åt det, inte haft någonting som stått på spel om jag inte har ändrat på det. Men jag, Martina, är beroende av shopping, piercing och tatuering och jag lägger ner sjukt mycket pengar på det för att må bra, men nu ska jag inte göra det längre. Men älsklings hjälp och stöd ska jag nog klara av att inte göra det...Jag hoppas verkligen det i alla fall, för jag måste lägga undan pengar så vi kan ta oss härifrån.. Men det alla ska veta är att jag inte köper kläder eller piercar/tatuerar mig för att andra ska tycka att jag är "cool" eller något sådant, utan jag gör det bara för min egen skull, och jag tycker fortfarande det jag har nu är fint, även fast jag vet att många inte tycker det. Många vågar inte heller säga att d inte tycker om det, och det är fegt tycker jag. Ni är fega, falska människor! Jag begär inte att någon annan än jag ska tycka att det är snyggt, för jag gör det bara för min egen skull, och älskling får vänja sig vid de han tycker mindre om, för de kommer inte försvinna inom den närmsta tiden i alla fall, men det finns ju inget som säger att jag inte tröttnar själv på ex de i läppen å plockar ut dom om ett tag, men så länge jag tycker om dom och känner att jag passar med dom kommer dom vara kvar. Och jag tror inte att han tyckte att den senaste (min anchor på bröstkorgen) var så ohyggligt ful som han hade föreställt sig:P...Han ville inte ens se på den i början, men jag ska byta till en fin glittrig sten sen när den är läkt å sådär så då kommer den vara fin å söt:) Å nej älskling, om du läser det här så behöver du inte vara orolig för att jag kommer göra flera, för det räcker faktiskt nu. Jag har tänkt på det sen vi pratade och jag kan helt ärligt säga att det räcker nu, i alla fall kroppspiercingar. Öronen är jag, som du vet, inte riktigt klar med, men det har vi också pratat om så det vet du hur det blir:)
Jag älskar dig, Viktor<3<3<3:D
image8

Kommentarer
Postat av: Josefin

hehe mjo:P du vinner direkt om ingen annan vill ha den:P För du är den första som kommenterar, men min blogg är ju inte direkt den populäraste heller, fniss:P men då blire ju större chans att vinna^^

2008-03-02 @ 15:44:59
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0