Helgen...

Såå...i fredags blev det då bad:)..Å tacos:D...Det var sjukt gott och mysigt^^...Fast jag hade jätteont i hela halsen å nacken å halva tungan var bortdomnad, men annars så;P.. Konstaterade sen att jag hade fått nackspärr, och det håller fortfarande i sig:(...Va rätt bra i morse, men börjar nästan bli värre nu igen, tungan e bortdomnad igen:((...Å så ska jag dansa ikväll, å d kommer ju gå jättebra med det här xD...
Å sen i lördags åt vi lunch på gryta och sen fick vi skjuts hem för att mata katter och göra oss i ordning, för det var meningen att vi skulle ut å festa lite:)...Men sen blev d massa omständigheter med väntan, missade bussar å annat okul, så halvvägs till festen hoppade vi av bussen å åkte hem å kolla på melodifestivalen istället xD...Kebabpizza va ju bäst;D...Dom skulle ha gått vidare:P...Dumma svenska folket^^...
Å igår så åt vi först lunch hemma hos mamma:) Sen blev det födelsedagsfika hos pappa (typ 1/2 blåbärsprinsesstårta i min mage xD) å till sist pizza å godis hemma hos Berna :D...Sen körde Virre oss hem, å han e sexig när han kör(A)...(Nej, jag lever INTE efter treenigheten, det är porrigt att KÖRA bil, inte ÄGA^^...Å ja tycker ju bara att Virre e porrig när han kör, inga andra så^^...Ja e ingen slampa:P)
Nu har jag kemi å vi ska labba å ja vill inte:P..Jag vill åka hem å ligga still i sängen å ha ont å tycka synd om mig själv med en massa godis å älskling å katterna<3...Men det får bli senare...kring 20-20.30:/...usch, ja vill mysa nuuu!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0