Ingen svenska^^

Nu har ja pratat med Anette, å jag slipper svenskan helt idag eftersom dom börjar tidigare:)...Så får ja se klart Frankenstein filmen imorgon på lektionen å skriva klart uppgiften på lite kortare tid än de andra, men skriva brukar gå rätt bra iaf, brukar vara klar innan grejerna ska in, så det borde inte vara något problem att skriva den på lite kortare tid:)...Inte för att jag ar kollat på skrivuppg, men ja hoppas att den inte är alltför jobbig:P... Nu ska ja väl programmera lite å sen åka hem:)...Förresten, e d fler än jag som tycker att någon börjar se mer ut som mig eller är jag bara paranoid å inbillar mig?:P...Man blir fundersam-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0