Måndag...

Idag är det måndag, och livet suger lite mindre idag än vad det gjorde igår, men det suger fortfarande jävligt hårt. Och jag insåg sen att mitt förra inlägg lät väldigt dissandes mot mina föräldrar, och det var inte alls så jag menade... Jag skulle bara också vilja bli medbjuden när dom åker utomlands, att det ska vara en självklarhet lixom, men det är det ju inte. Ska iaf söka ett jobb idag...om jag kommer ihåg det:P... Och skicka in mina papper så jag kan få körkortstillstånd så jag kan börja övningsköra så jag kan skaffa körkort och söka de jobb som man måste ha körkort för att få. För nu måste jag verkligen ha ett jobb. Desperat är jag, jappjapp...Fast Silentium kommer jag aldrig gå tillbaka till:P... Det jobbet är fan inte värt de små summorna man tjänar varje månad:P..

Idag har jag dans också:)...Det ska bli skönt^^...Sen kommer Virre in till stan så ska vi käka hos morsan å sen handla innan vi åker hem. Jag älskar honom, han är underbar, det bästa som hänt mig och det enda som hindrar mig från att gå under. Du är KÄRLEK älskling:) <3

Å nu sitter jag å diskuterar massa mysko frågor på samhällen, våldtäckter å skit, å d e ju tråkigt, men sen har jag kemi prov, å d e ännu värre-_-...Har inte pluggat någonting, läste kanske 2 sidor av x antal (säkert 50st), för jag förstod helt enkelt inte, och jag orkade inte ta mig igenom det. Men det har ju gått bra förut när jag har gissat, så vi får hoppas på att d går den här gången också:P...menmen, hare!:P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0