Måndag...

Jupp, nu sitter jag på fysiken som vanligt...Å ja har prov nästa vecka fick ja just reda på-.-...d e fett drygt, för ja kommer inte komma ihåg alla formler å då kommer ja inte fatta nånting:P...Menmen, sånt e väl livet ibland antar jag.. Har iaf skickat ett mejl till ställföreträdande rektorn idag å frågat om jag kan hoppa av min matte kurs så jag kan fokusera på allt annat å få G så ja fixar mitt slutbetyg, för jag MÅSTE ha det...jag MÅSTE jobba...å jag måste ha ett jobb, någon som vill ge mig ett?:P..

Ang helgen då så har den varit massa mys:D..Mysigaste på länge tror jag, jag vet inte vad det har tagit åt oss...Jag tror vi äntligen börjar inse att vi faktiskt har varandra och att vi kommer ha varandra för alltid<3.. I fredags blev det pizza efter att Virre å Berna hade varit å gymmat, å sen drog vi hem till Berna å kollade på filmen "This is England", å allt jag tänkte på var "This is shit":P...Neerå, men den va inte bra iaf:P...Nån jävla 12åring som hånglade med å sög på en 19årings bröst som sen blev hans flickvän, å så varom skinnheads, fast inte med den livssynen, fast sen fick dom den livssynen, å så hade dom ihjäl en av sina kompisar å sen va dn typ slut...fattar inte vad dom har tänkt med den filmen^^...Sen gick vi iaf hem till Virres föräldrar å badade i jacuzzin, å d va vaaarmt å skööönt:D...Å blev en rätt rolig lång historia om en bäver som inte heter bäver, utan näver, men kalas för bäver, men bara näver xD...Efter badet blev det te för mig å 1liter pepsi var till Virre å Berna typ^^...Sen stack Berna hem å ja å Virre duschade av oss kloret å gick å la oss:)

I lördags så gick vi upp i rätt bra tid först faktiskt å käkade frukost:) Sen glodde vi på Bridezillas i väntan på maten, å vi va tjuriga, men nu har vi iaf fått massa bra ideer till vårat bröllop(A)...Hundar å påfåglar å en skrikande unge, yes sir;D...Sen åt vi mat:) Kalkolshnitzer å potatismos, å d va fett gott..jag år mest (A)...Men ska man gå upp i vikt får man stå i:P..Har dock tappat d där kilot som jag hade gått upp, va e d för skit?:P..Ja äter ju hela tiden><..Menmen^^..Sen bakade vi en jättefin sockerkaka med äppel, kanel och mandelfyllning som varken Berna eller ko ville komma å smaka, så vi delade den med virres föräldrar när de kom hem från antikmässan^^...Å så köpte Virre en dator åt mig:D..Så nu har mamma fått tillbaka sin gamla armada, å ja kan va med å spela worms, woho^^...Å så fick vi skjuts hem för å mata katterna å vänta på att Berna skulle komma å hämta oss för å åka hem till Josse å glo på film^^...D blev Alien vs Predator 2 å 30days of night...D va lite lagom läskigt, å d va bra, för ja tycker om å kunna sova(A):)...Å josses hundar va jättemysiga tycker jag:D...Skulle ligga i knät hela tiden, å ja trodde den ena hade dött, för hon sov så djupt, men sen kände jag att hennes andedräkt lukta skit, så då förstog man att hon andades iaf^^...Så kom vi hem vid 2 å la oss direkt:)

Å igår då...då åkte jag hem till morsan för att äta lunch samtidigt som Virre stack till sina föräldrar för att äta lunch och övningsköra lite:)..Det hade tydligen gått jättebra, å hans pappa var imponerad, så det är ju bra:D...Sen åkte jag å handlade lite innan jag åkte hem å väntade på Virre:) När han kom hem spelade vi Worms, å ja vann nästan:P..Sen lagade jag mat och bakade en tigerkaka å så spelade vi worms me berna å mackan, å dom mobbade mig tror jag, mördade mina maskar först hela tiden...stackars berna mask^^r.i.p^^...Sen blev d till å käka lite sockerkaka å dricka en kopp te, å sen lägga sig å mysa å sova för att kunna ta sig upp idag...D gick ju bra fast d va segt:P...Missade min buss me typ 20sek oxå, för att dom alltid kommer för tidigt-.-...Men då fick ja sitta ute i solen lite innan man blir instängd resten av dan^^..Ja, hör å häpna, i SOLEN:O...Va faktiskt sol, blå himmel å kvittrande fåglar när jag gick hemifrån i morse...tror d va därför ja missade bussen, blev så chockad att ja måste stå å va bländad ett tag innan ja fatta va d va(A);)...Å så fick ja myssms av älskling när ja väntade på bussen, å d va massamassa mys:D<3...Å nu sitter jag då på fysiken...d e tråkigt^^...Sen har ja samhäll å kemi å d e nästan ännu värre:P...Ska iaf dansa idag, å d e kul:D...Å sen hem å mysa(A)<3<3
Nu börjar Pekka se lite fundersam ut, så bäst ja låtsas att jag jobbar lite(A)
Puss å knull, mitt hjärtegull;)<3

Kommentarer
Postat av: Elias

Sånna här inlägg gillar jag :). Har jag något att göra under rasterna i skolan.. haha ^^

2008-02-11 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0