Onsdag...

Jao, nu sitter jag på samhällslektionen å ska hitta information om byggnationer i västerås, kunde hon inte hitta på något tråkigare ämne?!:P... Å så fick jag ig på mitt matteprov, vilket var rätt väntat, jag fattar ingenting!!><...Men efrem tycker inte att jag får hoppa av utan han ska hjälpa mig så jag får g, men frågan är om man orkar?...

Senare idag ska jag hem till pappa och äta..Får se om d blir trevligt eller om man får skäll för sitt senaste sms..Bara för att jag vill åka utomlands, vad är det för fel på det?:P...Va inte så att ja sa att han skulle betala allt, bara följa med:P..menmen, d fatta nog inte han ändå...Å så har ja mitt nya "campain against aids"-linne på mig idag å ja känner mig rätt fin faktiskt:)...Jag ska försöka få bättre självförtroende, så jag måste berätta för mig själv att jag är fin eller har någonting fint på mig minst en gång om dan, så jag inte går under:P...Såå, komplimanger uppskattas^^
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0