Tisdag...

Idag är det tisdag, och jag ligger hemma och är sjuk... Jag kände att det var på g redan igår, hade migränspänningar typ hela dan å febersvallningar.. Men jag gick på dansen iaf, för som mamma säger, antingen försvinner det eller så bryter det ut, i vilket fall är det bättre än att vara halvsjuk. Och uppenbarligen bröt det ut, vilken lycka för mig:P...Nog för att det är skönt att inte vara i skolan, men närvaroprocenten sjunker ju radikalt varje gång man är hemma. Jag har inte fått nån varning om att jag ligger i riskzonen för att inte få mitt barnbidrag, men man vet ju aldrig... Och jag behöver ju det verkligen, annars blire ingen mat:P.. Men det är iaf skönt att ligga hemma och bara vara med katterna också:)..Dom ligger halvt på mig bådatvå å myser:)..
Jag har också kommit fram till att jag orde dansa mer än en gång i veckan...Eller träna mer än en gång i veckan iaf, för hur konstigt det än låter så känner jag mig faktiskt rätt snygg när jag tränar och svettas, och det är väl enda gången jag gör det:P...Å så får jag en massa energi och blir glad och fnissig efteråt och det märkte alla igår och det var inte bara jag som tyckte att jag borde träna fler ggr i veckan^^...Så får se om jag får ett jobb snart så jag har råd att köpa ett gymkort så blire mer träning för mig:)...Fast ja får uppenberligen inte träna fram magrutor som jag hade förut, för mannen i mitt liv föredrar utan och jag vill göra honom lycklig:)..Plus att då slipper jag bry mig så mkt om att träna magen(A)^^...Så blir nog lite mer latheter för mig^^ Å jag gillar mer att sitta på en spinningcykel eller att träna på step maskinen å kanske leka med nå lätta hantlar:)...Fast rumpa å snygga armar, here I come;)..förhoppningsvis^^
Nej, nu är det nog dags för lite lunch:)...Mammas korvstroganoff, mums:D^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0