Tisdag...

I morse (eller rättare sagt 11.30, men det e ju typ samma sak:P) va jag till UM å fick mig ett recept på p-stav som ska sättas in om 3 veckor^^...3 veckor e jävligt lång väntetid tycker jag, men dom orkar väl inte jobba så mkt:P(A)...Så d ska bli skönt å inte behöva komma ihåg å knapra piller i 3 år(A)^^
Sen bar det av till skolan å snacka lite me ko å glo på 2orna när d spela pingis innan lektionerna började:P..Hade elektronik först, som jag fortfarande inte fattar så mkt av, men om man spelar lite extra dum så gör lars typ hela labben åt en(A)...Närå, jag försökte, men elektronik e inte min grej:P...Sen hade jag programmering å d gick lite bättre iaf:) Va lite trögstartat men efrem gav mig en liten ledtråd på första uppg så sen lossnade det:) Å så snacka han me mig efter lektionen om matten...Jag har ju hoppat av matten, egentligen...Men han sa nu att jag inte behöver göra proven, utan bara uppgifterna han säger varje lektion för att få g, så jag kanske borde satsa på det ändå? Är ju inte så roligt å ha gått matte i 20 år som d känns som å komma därifrån med ett ig som inte hjälper någonstans:P...Tror jag har för många ign redan och jag orkar nog inte läsa 20000extraämnen nästa år, för jag vill ju kunna jobba samtidigt om det är någon som vill anställa mig någon gång!>.<:P...menmen...bakade mer muffins idag xD...vaniljmuffins med blåbär å hallon i (A)...Smeten var lia från början, men när man gräddade dem blev dom blågröna inuti, å d ser lite mysko ut, men dom är goda:D...Å så blev det currykyckling till middag idag, och jag lyckades extremt bra den här gången om jag får säga det själv(A)...Kanske va för att jag köpte en bättre curry den här gången?^o)...Ingen aning, men d va gott å d blev mycket:D
Å snart är det looooooooooooooooooooooooooooooooov!!:D... Jag längtar^^..Då ska ja nog bara ligga hemma å svulla hela veckan:P..å baka xD...menmen, nu ska ja kolla tjockisar på 3an(A)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0