Torsdag...

Sitter på fysiken, utan lärare...Pekka är sjuk:P... Har gjort klart den dumma onödiga labben så nu sitter jag bara å segar:P...Har engelska sen-_-... Men jaa...är lika trött idag som alla andra dar:P... Gick iaf upp i tid idag å åt frukost som vanligt, men den försvinner ju på typ 5 min, så nu e ja hungrig igen:P...Å ja har fortfarande inte lärt mig att jag borde ha näånting i väskan som ja kan moffa i mig, så ja får väl skylla mig själv^^... Å så har jag faktiskt ingenting att göra idag efter skolan...Ingenting som jag tänker skriva här iaf^^(A)...Ska bara vara med Virre, å då vet man aldrig vad som kan hända^^...

Å så måste jag bara säga att jag hittade ett par byxor å en kjol på Gina igår för 29kr/st :O...Å d va grejer ja hade kollat på förut, så jag blev lätt överlycklig, å jag tror att älskling gillade dem oxå^^...Verkade så iaf(A)..

"I could stay awake, just to hear you breathing"
"I could spend my life, in this sweet surender"
"I could stay lost in this moment, forever"
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Älskar dig:)

Å förresten, Ko (förlåt ja vet att ja inte får säga d, men Elias e jobbigt-_-) var har du tagit vägen?^^...Inte sett dig på ett tag:P..Måste ju få skvallra lite..lr nåt:P...Har inget å skvallra om, men vi brukar ju hitta gemensamma hatobjekt å prata om(A)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0