Torsdag...

Glömde bort att blogga igår, men det hände inte nå roligt ändå^^...Va i skolan, gick hem t mamma å softa lite å vänta på Virre, gick till pappa å åt å åkte hem å glodde på top model x) å duschade:P...Såå, d va inte så mkt å skriva igår^^

Just nu sitter jag på fysiklektion...Det är 3 pers här(med mig inräknat) av typ 10:P.. å jag orkar faktiskt inte jobba nå seriöst, för jag är hur trött som helst å håller på å somnar:P..Somnade nästan på toan i morse å då e d fan illa:P...Men ja måste hålla ut å va här hela dan så jag höjer min närvaro% lite:P...Å så ska ja t näckis efter skola å gym me Virre Berna å Markan:)...Kebaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabpizza, slivoviza för hela slanten^^:P...Ska väl försöka hitta nån födelsedagspresent till emilia också när jag ändå är nere på stan, eftersom jag slutar 16.20 å virre sticker till gymmat typ 16.30 så känns d nog smartast å stanna på stan ett tag å se om man hittar nå skoj till henne å sen ta bussen till gymmet när virre ska dit, eller när han nästan e klar, ja har inte riktigt bestämt mig än:P.. Men hmm...jag är sjukt hungrig just nu å jag fryser å min kropp hatar mig för den fick inget morgonte i morse för det hann jag inte, så nu kommer ja må dåligt hela dagen:P...Kommer väl säkert bli sjuk också eftersom det är lov nästa vecka, brukar bli så... Så fort man får lov att slappna av lite blir man sjuk istället, tjoho:P...

ååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh, pekka är rätt tråkig>.<..han sitter å kollar på en sida med fysikaliska leksaker o.O....ooooooooooorrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaa:P:P:P....jag svarar nej, det orkar man inte:P....Börjar få mer ont i nacken nu igen också å jag orkar inte!!..kan ja inte få uppleva känslan av att inte ha ont någonstans? Spanien behövs nu, tack:P<3

Aja..hur man bygger ett citronbatteri var det ja...tjoho-_-.........Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0