Torsdag...

Idag är det torsdag:) Veckan går snabbt bara för att jag har lov:P.. Och till allas stora överraskning så har jag inte sovit så mycket i natt heller:P... I tisdags var det iaf 100 dagars festen, å de va kul:)...Ja va där med Malin<3 å vi dansade mktmkt^^...Rätt porrigt tror jag oxå med tanke på killarnas reaktion, men vi va inte uppraggningsbara^^...Fast d va nåt snusk som stog å gned sig mot mig tills han fick stånd å sen förrsökte knäppa upp min bh o.O:P...Ja menar, ofta ja ser ut som en slampa? Eller?:P... Drack iaf en White Russian där å den va skitgod^^...Drog hem vid 1.30:P..Fick skjus av min stackars kära mamma <3:)

Igår var jag lätt bakis på morgonen om man säger så:P... Men det var bara att pallra sig upp och försöka sminka sig någorlunda snyggt och dra in till stan (slottet närmare bestämt) för att bli fotograferad av Sabina:) ( http://ssabina.deviantart.com ) hon verkade nöjd med min insats, å jag tycker att hon är en jätteduktig fotograf, så bilderna blir nog bra:)...Dom kommer nog dyka upp på hennes hemsida sen:) Eller här kanske^^..
Sen gick jag till Magic Lines, för då hade jag bestämt mig till 100% att jag skulle fixa en anchor piercing på bröstkorgen:)..Jag tyckte den blev jättesöt, men Virre blev sur, och han vägrar säga varför... Men jag gjorde den för min skull och inte för någon annans skull, och jag är van vid att folk inte accepterar eller tycker om det jag gör i piercing å tatueringsväg, men skulle ju va bra å veta exakt vad som är problemet...Är den ful? Det gör inget, jag gjorde den för min skull, och jag tycker den är fin. Slöseri med pengar? För mig är det inte slöseri eftersom jag mår bättre å känner mig snyggare med mina piercingar och det är mina pengar. Kommer inte ha råd att åka utomlands? 700kr gör inte så stor skillnad, och jag har fortfarande kvar pengar till våran utlandsresa, som nu är framflyttad till september, så jag kommer nog ha hunnit spara en del mer pengar till dess, spec om jag får ett sommarjobb... Eller rättare sagt, NÄR jag får ett sommarjobb, för jag kan inte vara utan ett. Och jag brukar ändå lägga ner lite pengar varje månad på fika, kläder, godis och liknande, och jag köpte iofs en tröja igår också, men nu ska jag inte köpa något mer i den stilen på resten av månaden, så det är inte så att jag inte offrar något annat och tror att jag har oändligt med pengar, för det vet jag att jag inte har. Jag slapp betala 500kr till matkassan som jag borde ha gjort? Jag kan ge dig dom pengarna om du vill det, om det är där skon klämmer, att jag lägger ner pengar på mig själv men inte lika mycket till matkassan, för det var så det var tänkt, jag bad inte om att få dom pengarna, du gav mig dom. Jag blev såklart jätteglad, men om det är därför du är sur så skickar jag gärna över de pengarna. Och du får göra precis vad du vill med dina pengar. Vill du tatuera, pierca dig, köpa kläder eller köpa massa goda saker när du åker utomlands med dina föräldrar så får du göra det, jag tycker att du förtjänar det. Du kanske inte tycker att jag förtjänar det för att jag inte kämpar lika mycket för mina pengar som du gör? Jag går i skolan och du jobbar, och även om skolan kanske inte tog alltför hårt på dig så gör den det på mig. Vissa saker förstår jag inte, då får man en förvånad, anklagandes blick och man känner sig dum och otillräcklig. Jag försöker, men jag kan nog helt ärligt säga att jag inte skulle klara av det om jag inte fick göra andra saker för att må bra.
Oj vad mycket rabblande det blev nu, men det var skönt att skriva av sig lite...
För övrigt ska jag färga håret idag också, och det kostar också pengar, men det verka du inte bli sur över, så jag förstår faktiskt inte vad problemet är...
Å så ska jag fika med Malin är det tänkt också:) Om dom inte ringer in henne till jobbet igen:P...Det ska bli mys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0