Tröööööött....

Sitter iaf på sista lektionen nu så det är skönt:P....Fast d e datakommunikation, å d e inte alltid så himla roligt...Håller på å lär oss cisco och det kapitlet vi håller på med nu är sjuuuukt långt å tråkigt-_-^^...Men sen när ja har slutat ska jag nog gå å köpa mig en munk:P..Är sugen på lite onyttigheter, å ja åt inge onyttigt igår fast d va fettisdagen:O^^...Har iofs käkat en massa semlor innan iaf^^....Å så försöker jag ju gå upp i vikt...hmms, dt går framåt just nu iaf:P...Har gått upp 1kg å lyckats hålla kvar dt i snart 3 veckor, woho^^:P...Men jaa, mer måste d nog bli:P...såå...ja väger 53 nu...borde åtminstonde väga 57 för att anses "normal" enligt BMI calkulatorerna som finns på nätet...Så ja ska väga mig när jag kommer hem t mamma å se hur d går, uppdatering kommer;P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0