Onsdag...

Idag är det onsdag, och jag mår som en mask...eller fisk...eller något annat..:P.. Slutsatsen av det hela är att jag inte mår sådär uber jätte bra just nu, mår lite illa:P...Kan ha något med nattens äventyr att göra, men du ska inte ha dåligt samvete:D<3...Å imorse gick d ju bra^^...fast ja va trött:P...menmen...nu e ja också trött:P...Slarvade mig igenom samhällsprovet som ja inte ens hade pluggat till, men ja borde förhoppningsvis lyckas få G..annars blir jag tjurig:P...

Snart ska ja gå å käka...å sen har ja datakommunikation... Efter d ska ja göra nån programmeringsuppg å så gå till optikern å få synintyg så ja kan skicka in dom där jäkla papprerna om körkortstillstånd:P...Ja e skitseg på d, ja vet, men ja måste fan ta körkort innan d här året e slut, sen kommer det ju ytterligare en obligatorisk kurs om alkohol, å vem orkar gå på d?:;P...Nej, man får inte köra när man har druckit, va d nå mer vi skulle veta? Nej, ok, varsågod, här e era 500spänn:P...Skulle inte tro dt^^...

Aja, nu håller jag på å hungrar ihjäl, så ska leta upp mina flickor om dom e klara me provet å dra mot matsalen^^

Rock on \m/\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0