Tisdag..

Idag är det då bara tisdag...Jag hoppades att det skulle vara fredag när jag vaknade, men det funkade tyvärr inte:P...Såå vad händer idag? Skolan börjar inte förrän 12.20, då har jag elektronik (örk) å sen har ja programmering. Sen slutar jag^^... Ska hem till pappa ikväll för å snylta lite mat, å ja hoppas d blir nå gott^^ Virre ska med oxå, så jag hoppas att dom lagar normala portioner idag å inte miniportioner, för då får ja laga mat när vi kommer hem också:P...

Å igår va jag på dans för första gången på snart 3 år:O:D... D gick faktiskt bra tror jag^^ Va lite ovant å förvirrat i början, men ja tror ja kommer fixa det:) Fick börja i den mest avancerade gruppen direkt å d kändes lite ägt^^..Har då börjat dansa Ragga, som e en jamaica, "skakarumpan" inspirerad dans^^...Den kommer nog sabba mina knän ite kände jag av några steg vi gjorde igår, men d gör inget, för ja fick så mkt glädjeadrenalin att ja inte märkte så mkt av det efter ett tag:) Känns skönt å göra det man älskar igen:D...Kanske börjar i street igen nästa termin också, blev så sugen^^
Om inte knäna fejar till dess, men då knarkar ja ipren å går iaf:P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0