Körlektion^^

Idag hade jag min första körlektion på City Trafikskola :D.. Å jag dog inte ;) Han tyckte att jag hade perfekt rattmanövrering, å d kändes skönt^^... Det lönar sig att ha glott på mamma i alla dessa år ;P... Fast nu hade de inte en ledig lektion förrän 6 augusti-_-...så ja får vänta skitlänge:P.. Men nu har jag gjort det en gång iaf, första gången någonsin :D.. Vi ska gå den där handledarkursen också så ja kan köra med mamma å så, så ja ska bli en riktig mästerförare å fixa det här ska ni se ;).. Annars ska ja va barnvakt imorgon^^.. Det är mysigt^^...Å bra å få öva lite oxå kanske(A).. Sen blir det till att packa inför flytten hela helgen, å någonstans därimellan ska vi hinna äta middag med familj å vänner, rensa min garderob å färga lillsyrrans hår:P... Ingen lugn å ingen vila, tina får bara ila, ILA:P...
Menmen, nog klagat för idag:P..

Pusshej^^
city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0