Måndag..

Lite seg på uppdatering, ja vet, men att blogga har inte direkt varit en prioritet de senaste dagarna:P... I fredags skrev vi kontrakt på lägenheten :D... Så vi flyttar den 1a Juli^^... Det kommer bli sjukt mysigt:D.. Sen åkte jag å mamma å kolla på soffor, å ja köpte en till nya lyan som dom kör dit å bär upp åt oss när vi har flyttat in^^... Det kommer bli jättefint :)
Igår så hade vi Virres föräldrars hus för oss själva, å det var jättemysigt :D Vi solade å grillade å åt glass å kladdkaka hela dagen :) Elias va där en sväng å umgicks oxå^^...
Annars har det inte hänt så mkt :P... Imorse blev ja väckt av att Elias ringde från Nystrands mobil å sa åt mig å pallra mig upp å ta mig till Ringvallen för å umgås lite å få gratis lunch från skolan, så d va bara å gå upp å smörja in sig me solkräm å ta sig dit^^... D va helt ok:P... Förutom att dom påstår att jag ser ut som att ja tycker d e roligt när folk stöter på mig :P... Man blir väl smickrad, men jag skulle aldrig vilja ha någon annan än mig älskling <3  Det borde alla veta:) På väg särifrån va det nån utländska som stannade mig å frågade om ja prata engelska.. Då trodde ja att hon kanske skulle fråga efter vägen å ja tänkte att å nej va drygt, för ja har ju inge lokalsinne alls:P.. Men hon fråga var ja hade tatuerat mig å var d låg för hon tänkte atauera sig å så tyckte hon att min muffin va cool^^...
Nu ligger ja bara i soffan å glor på tv å myser med katter :) Ska hem till mamma å äta ikväll eftersom älskling gymmar^^ Hoppas det blir något gott :)
image113
Du är det mysigaste jag vet <3

Kommentarer
Postat av: Elias

"Förutom att dom påstår att jag ser ut som att ja tycker d e roligt när folk stöter på mig :P"

Det var ett skämt dock :P

2008-06-02 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0