Uppdate...

Har inte skrivit nåt på ett tag nu, 2 veckor å 4 dagar sen för å va exakt;P... Har hänt rätt mycket på siste tiden:P.. Har tagit studenten å börjat jobba^^... På jobbet går det bara bra, har bara lite svårt att lära mig att gå upp så tidigt på morgonen:P... Å så har jag och älskling köpt en lägenhet :D... En trea^^... Vi flyttar om 9 dagar, den 1a Juli alltså:) Jag tror det kommer bli helt underbart, å obeskrivligt skönt med lite mer utrymme:P... Det är helt enkelt inte tillräckligt med 20kvm åt två vuxna månniskor å två snart vuxna ragdoll katter:P..(som för övrigt redan är större än "vanliga" bondkatter:P)... Sååå, ja vet inte vad mer jag ska skriva... Jag uppdaterar nog mer på bilddagboken än va ja gör här för tillfället, för jag har inte så mycket ork att skriva så mkt:P... Men nu gjorde ja det mest för att en viss person ska sluta tjata^^... Men mer än så här blir det inte denna gång, vi hörs^^

Puss & Kram

Studenten
På studenten blev jag full, åkte vagn, firades med underbara människor å vackra saker å god mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0