Lördag...

Idag är det lördag. Vi skulle egentligen hem till Virres jobbarkompis Fabbe, men pga förkylning blev det inställt, så det var himla tråkigt. Så det blir väl till att sitta hemma å kolla på melodifestivalen istället^^...Pirogerna i torsdags blev mumsiga föresten:) Annars har jag varit på IKEA men mamma och Tobbe å köpt hyllor och lådor till väggskåpen, ett nytt lakan och klädrullar:)...Fick också ett nytt diskställ och skärbräda av mamma:) Och sen gick vi för att kolla på lite kläder och jag provade typ 20 par jeans och INGA satt som dom skulle!>.<.. Jag hatar jeans!!:P...är det ingen som har smal midja å breda höfter nu för tiden?..Känns som dom syr jeans till plankor, å jag vill inte vara en planka, sådetså!:P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0