Lördag...

Idag har vi fått påskmat hemma hos Virres föräldrar :)..Det blev mkt gott, som hemmagjorda köttbullar, laxrullar, ägg och sill och lite annat smått och gott^^...Fast vi fick lite ont i magen bådatvå efter å det var ju rätt konstigt:P..Å nu fryser Virre å jag är varm känns det som så vi har väl smittats av hans far som varit sjuk ett par dagar...Vi har sovit på Gryta i två nätter eftersom Virre opererades å det har gått bra:) Jag tror hans föräldrar har insett att jag inte är nån slampa som bara väntar på å få det jag vill ha å sen drar, så det blir trevligare å trevligare att vara där:) Vi har haft det väldigt mysigt å kollat på massa film (Meet the Spartans, Ice Age, Balto) å latat oss^^ Nu ska vi kolla på Ice Age II :)
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0