Lördag...

Idag är det lördag:) Vaknade upp hemma hos Virres föräldrar idag med lika ont i ryggen som vanligt:P.. Fast sen när jag reste mig upp bet det licksom till i högra höften och ryggvärken blev sjukt mycket värre och började stråla ut i benet :( Så jag har fortfarande jätteont i ryggen och så har jag ändå släpat upp lite mer grejer på vinden:P... För idag har vi varit och köpt en frys och barbord och två stolar:) Jag har ställt frysen där den ska vara och kopplat in den, och så tänkte jag vara duktig och skruva ihop bordet, men jag var för svag XD...Skruvar som är sega är inte riktigt min grej:P..Men älskling är på väg hem från gymmet nu så han får skruva ihop det när han kommer hem:)
image22image23
Dessa blev det :)

Och så har jag lagat mat också, för han lät väldigt hungrig på telefon^^ Har experimenterat lite med kyckling, kokosmjölk och mangochutney, och jag tror att jag tyckte det blev gott^^ Jag hoppas Virre också gillar det:) Fast jag var lite tveksam på mangochutneyn först, för den luktade och smakade skit, rent ut sagt, men så fort man hade haft i det med kokosmjölken så smaka den bra^^:D... Så det var väl tur det, annars hade det inte blivit så mycket mat idag^^
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0