Måndag...

Idag är det måndag, lovet är slut, och kroppen strular mer än vanligt...Har nyst och varit snorig hela helgen, och det varkar inte vilja ge sig. Just nu sitter jag på fysiklektionen med Pekka, och jag fick precis ett paket till mitt experiment jag ska visa för några högstadieelever om någon vecka:P...Lite roligt e dt iaf^^...

Å idag kommer det dröja jättelång tid tills jag träffar älskling:/...Jag vill ha honom här nuuu!!<3

Det är något pucko som har spridit rykten om att jag å Alex har strulat på 100 dagars festen!!>.<...Det är INTE sant!! Om jag får reda på vem som har sagt det blire stryk:P.. Allvarligt omoget är det:P..

Saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: Elias

Vem fan är Alex? :P

2008-03-03 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0