Måndag...

Yepp, idag är det måndag igen då...Orkar inte:P...Jag har sjukt ont i magen och den krånglar som den brukar göra när jag blir "magsjuk"...Jag blir väldigt sällan ordentligt magsjuk så jag spyr å grejer, ja blir dålig i magen istället, å d e inte så himlans kul dt heller-_-...Så jag hoppas att jag inte smittar folk idag:P...Måste nämligen till skolan i vilket fall, för först ska jag förbi UM å sätta in P-staven:O..Nervös va ordet ja:P...Å sen ska ja väl va me på halva fysiken kanske, om ja inte skippar den helt å så har ja ju kemiprov i eftermiddag:/...Men ja går nog efter provet om inte magen har bättrat sig...Då får ja gå hem till mamma å softa lite å försöka äta något å hoppas att det blir bättre så jag kan gå till dansen:)..Å sen blir det mat hos mamma...hmm...å ja har glömt å fråga om älskling ska med:P...Men ja ringer när jag har varit på UM å frågar^^...Om han inte hinner läsa det här först:P...Menmen, nu ska man väl försöka få bort katthåren från kläderna å dra sig mot bussen^^...tjingeling^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0