Onsdag...

Nu sitter jag på min sista lektion, datorkommunikation:) Vi håller fortfarande på med Cisco, å alla tycker det är lätt utom jag:P..Känns inge vidare^^...Å så hade vi valinformation inför nästa år idag också, och jag fick veta att jag bara kommer kunna läsa en massa skitämnen som jag inte kommer orka med>.<...Så ja funderar seriöst på att sluta skolan i år i alla fall, skaffa ett heltidsjobb, ta sig till spanien och bilda familj med älskling:)..Men vi får se...ska snacka med mamma å så, kolla runt lite på olika alternativ och komma fram till en lösning, förhoppningsvis:P..


Jag måste bara skryta lite å säga att jag fick 70%rätt på cisco provet:P...Det är typ VG:P..Ja fick G på första å IG på 2a å 3e, så ja e rätt nöjd^^(A)...Fast ja kommer nog få IG totalt på cisco, men ja bryr mig inte^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0