Onsdag...

Idag är det bara onsdag, fast imorse kändes det som att det kanske var torsdag, och oj så besviken jag blev:P... Mår illa idag oxå, som skit:P...Undrar om det är staven som gör så jag mår lite illa innan jag har vant mig?...Mindre trevligt är det i alla fall. Nu sitter jag på sista lektionen, datakommunikation. Cisco igen-_-... Men det är skönt att sluta tidigt i alla fall:)
Å så kommer det dröja jättelänge innan jag får träffa älskling idag:(...Han ska gymma och sen äta hos sina föräldrar å det är tråkigt>.<...Men då får jag tid att försöka läsa ut den otroligt sugiga boken jag måste läsa:P.. Å så får vi se vad jag ska äta ikväll...hmm...dåligt att jag inte tog med mig boken i väskan som jag brukar göra, då hade jag kunnat tigga mat av mamma å läsa hemma hos dom:P...smart värre^^...Men annars blir det väl fil eller mackor eller något sånt tråkigt^^

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 13:19:59
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0